Je kunt je bankrekeningnummer niet zelf wijzigen in MijnStroom. Wij doen dit graag voor je.

 

Dit kan door het nieuwe rekeningnummer te mailen, inclusief bewijs dat het bankrekening nummer op jouw naam staat, naar support@zonnepanelendelen.nl. Dit kun je doen door een afgeschermde foto van je bankpas te sturen.


Waarom moet ik een foto van mijn bankpas sturen?

Wij dienen vanuit regelgeving (Wwft) om witwassen te voorkomen deze stappen te nemen, om zeker te weten dat jij de eigenaar bent van dit rekeningnummer. We mogen bankrekeningnummers alleen wijzigen als wij bewijs hebben dat het bankrekeningnummer op jouw naam staat. 


Dit kan gemakkelijk door een foto te sturen van je bankpas met daarop afgeschermd je pasnummer en eventuele verloopdatum. Dit kan eenvoudig via de app KopieID van de Rijksoverheid. Zorg ervoor dat je naam en het bankrekeningnummer op de bankpas goed zichtbaar is en dat duidelijk is dat het om een bankpas van een Nederlandse bank gaat.


Lukt dit niet, neem dan contact op support@zonnepanelendelen.nl of 020 - 435 75 47 (bereikbaar tussen 10.30 en 17 uur).