Ben je verhuisd? Ben je overgestapt naar een andere bank of heb je een andere energieleverancier genomen? Wil je notificaties wijzigen of je slimme meter koppelen? Wijzig dan je gegevens in MijnStroom.
In het menu Mijn Gegevens > Persoonlijke gegevens kun je adresgegevens en je e-mailadres wijzigen en aangeven bij welke energieleverancier je zit (optioneel). Dit is interessant als je klant bent bij een energieleverancier die ook projectpartner is van een zonne-energieproject. Je krijgt dan een bonus vergoeding op je zonnestroom.
Wanneer je geen energieleverancier invoert, wordt de waarde van de zonnestroom sowieso direct op jouw bankrekeningnummer overgemaakt.
Bankrekeningnummer
Het bankrekeningnummer kun je niet zelf wijzigen, dit om eventueel witwassen te voorkomen. Stuur een foto van je bankpas naar support@zonnepanelendelen.nl. Je kunt je bankrekening nummer en verloopdatum afschermen. Dit kan eenvoudig via de app KopieID van de Rijksoverheid. Lees hier meer over het aanpassen van je bankrekeningnummer.
ZonnepanelenDelen stuurt je een herinnering
We sturen drie weken vóór de afloop van de ZonneRente periode van een zonne-energie project een e-mail uit, waarin we vragen om je gegevens te controleren.